Another day at the office!

4 december 2014 - Kuta Selatan, Indonesië

Goedemorgen allemaal,

Hier zit ik dan, at the front office wachten tot er klanten komen om deze te helpen. Samen met een wellicht apart collegaatje die net allemaal Balinese liedjes wilde laten horen en elke zin voor me ging vertalen. Jotem. Gelukkig hoef ik nog maar een half uurtje te wachten tot ik eindelijk met Annick naar onze favoriete warung kan gaan om daar lekker te eten. Ooh wat is dit saai, wachten op klanten. We worden elke week meestal 1 of je 2 ingepland bij de frontoffice. Annick en ik doen altijd alles samen, en helaas mogen we dit niet samen doen!

Het regenseizoen is begonnen, het komt soms met bakken uit de hemel vallen. Gelukkig hebben we hele mooie regenponcho's gekocht! Toch heeft de regen hier wel wat. Dus onder de grijze cape lekker door de regen.

(Het typen gaat echt moeilijk, schaam me echt momenteel.. Maar heb mijn nagels laten doen)

Werk gaat echt goed hier, we hebben al best wat listings en we zijn super goed bezig. Collega's zijn enorm onder de indruk en dat maakt het werk ook leuker. Soms hebben we echt niks te doen, dan gaan we lekker door de omgeving broezen om nieuwe listings te regelen en om te lachen en nieuwe plekjes te ontdekken!

Na een dag werken zijn we vaak best moe en trekken we ons even terug. Dinsdag waren we behoorlijk ellendig. Gelukkig Annie kwam met het goede idee om met de taxi naar Kuta te gaan om daar een cocktail te doen. Beste idee in tijden! Na een voortreffelijke maaltijd zijn we er even 'op uit gegaan'. Kuta heeft echt veel aan uitgaan en barretjes. We waren helaas even vergeten dat de Schoolies nog gaande was, dit is een soort feestweek voor Aussies. De meest vervelende dronken lui op 1 plek. De sfeer was niet best en even laten zijn we verstandig naar huis gegaan. Volgende keer beter!

We voelen ons echt thuis hier, we weten precies hoe we overal komen. De mensen zijn een stuk hartelijker, en dat doet ons goed. Elke ochtend eten we ons eigen gekochte ontbijtje, lekker lunchen bij onze lievelings warung en elke avond lekker uiteten (niet verkeerd dacht ik zo).

Dit weekend gaan we naar Ubud (nu echt). We hebben een super mooie kamer geboekt en hebben allemaal activiteiten die we willen doen daar. Ik kijk er enorm naar uit.

Pff mijn maag begint te knorren! Ik ga weer verder met 'werken'. Binnekort weer een nieuw verhaal met foto's!

Dikke knuffel

1. Janet:
    4 december 2014
    Klinkt goed! Fijn dat jullie het naar je zin hebt. Is Annick weer helemaal beter?
    Geniet ervan.
  2. Romy:
    5 december 2014
    Jaa gaat weer helemaal goed met Annick. Hoe is het weer daar? Lekker koud?! Het is hier bloedheet.
  3. Johan en Wennie:
    6 december 2014
    Het is eerder vakantie dan werken. Lijkt ons heerlijk daar.
    Groetjes!!
  4. Edy van Riel-Horst:
    7 december 2014
    Heerlijk meissie het is daar beter dan hier brrrrrr! Ben jaloers! Tot de volgende blog! Kusjes van ons!