Lekker weekendje gehad!

24 november 2014 - Kuta Selatan, Indonesië

Lieve mensen,

Omdat ik zo'n rund ben dat ik mijn vorige blog heb verwijderd begin ik weer van voor af aan!

Heb een heeeerlijk weekend gehad. Weekend wordt nu echt gewaardeerd na het 'harde' werken.

Werk gaat beter, het wordt steeds duidelijker wat er moet gebeuren. We gaan nu proberen zoveel mogelijk huizen te vinden om die vervolgens hopelijk te verkopen. Het is wel warm op kantoor en vooral net nette kleding de velden op is ook niet geweldig maargoed. Het is over het algemeen prima te doen en heel leerzaam.

Momenteel zitten we lui op zitzakken naar de zee te turen onder het genot van een koud drankje. Onze dagen zien er als volgt uit: opstaan, werken, uurtje eten bij de warung naast Ray White (heerlijk en goedkoop) en daarna nog een paar uur werken, daarna lekker naar huis en een plons nemen om vervolgens uiteten te gaan.. Het leven kan erger dacht ik zo. Het gaat nogsteeds heel goed hier en we hebben het enorm naar onze zin.

Afgelopen weekend hebben we leuke dingen gedaan. We hebben zaterdag veel leuke 'familie' ontmoet, we hadden afgesproken met de schoonouders van mijn lieve nicht. Daarna kwam de rest van de familie en hebben we een paar uur doorgebracht bij hun o zo fijne resort. Daarna hebben we de Discovery mall bewonderd.. Mooie kleding, sieraden en makeup. Al swingend door de mall (KERSTMUZIEK) zag ik Annick erg blij worden van de kerstsfeer. Die avond waren we uitgenodigd door de lieve familie om lekker te eten, super gezellig! Lieve mensen allemaal!

De volgende dag (zondag) zijn we rustig begonnen: beetje zwemmen, lunch en vooral niksen. Eind van de middag zijn we naar Uluwatu gegaan om daar dé tempel van Bali te zien. Super leuk en super mooi.. Heel toeristisch wel maar we hebben ook apen gezien. Leuke dag met als afsluiter lekker eten!

Volgend weekend hebben we een voor een prikkie een bungalow gehuurd in Ubud. Ubud is de plek als het gaat om natuur en cultuur. Weet niet of jullie de film Eat pray love hebben gezien maar dat speelt zich daar af, genieten dus! Heel veel zin in.

Hier laat ik het bij voor vandaag..

Dikke kus en knuffel

1. Edy van Riel-Horst:
    26 november 2014
    Hoi meissie, blij te horen dat alles goed gaat in Bali! Wat een heerlijk leven, werken lekker luieren lekker eten genieten wat wil een mens nog meer! Doe je best met het verkopen van veel huizen misschien willen wij wel daar een huis kopen hihihihi kunnen we elke keer op vakantie met de familie dat zou leuk zijn! Nou tot horens lieverd dikke kus van ons.