Adventures and working time!

21 november 2014 - Kuta Selatan, Indonesië

Goedemorgen allen,

Momenteel liggen jullie allemaal lekker te slapen (waarschijnlijk) en zit ik met mijn goede gedrag op kantoor om stage te lopen.

De eerste dag kwamen we binnen om kennis te maken, we gingen zitten met onze begeleider om te bespreken wat we een beetje gingen doen en hebben wat collega's ontmoet. Voor Balinese begrippen is dit kantoor netjes en nog aardig groot. We waren na een uurtje al klaar en konden vervolgens weer met onze luie reet op het strand liggen.

Later die dag leek het ons enig om even naar Uluwatu te gaan. Wij als twee stoere adventures op de plof richting Uluwatu. Bali kent veel heuvels wat we wel aangewend waren maar haha deze weg was echt een soort achtbaan. Het was gelukkig heel rustig op de weg dus we konden rustig door gaan maar ineens in de ankers want er was een heuvel recht naar beneden, maar dan echt heel steil. Annick vertikte het de berg af te gaan en ging lopend, ik op de scooter zonder gas geven en veel remmen toch nog beneden gekomen. Na een tijdje besloten we toch maar om naar ons oude vertrouwde Jimbaran te gaan, en daar waren we ook zo gezien we enorm om waren gegaan en eigenlijk niet eens over de rodeobaan hoefden.

Na een heerlijk diner aan het strand gingen we weer terug, om op tijd op bed te gaan. De volgende dag (gister) moesten we om 9:00 aanwezig zijn. Wij stonden er uiteraard al om tien voor 9 en konden rustig wachten tot kwart over, alles gaat hier lekker relax en alles op z'n tijd (plan plan). Die dag moesten we onze telefoons even fixen zodat we hier echt goed bereikbaar zouden zijn. Want wij zijn nu echte werknemers van Ray White Pecatu, dit betekent dat wij een eigen mailadres hebben, telefoonnummer, een naamkaartje en visitekaartjes. Dus wij op de plof in de hitte naar Kuta. Eindelijk maar toch kwam we terecht bij de provider. We kwamen een groot pand binnen met leuke muziek, allemaal ballonnen en vrolijke lieve mensen. Het bedrijf bestond 47 jaar en we kregen lekker een cupcake, een t-shirt en iedereen wilde met ons op de foto. Terug gekomen op kantoor hebben we nog even wat vragen gesteld aan de collega's en zijn we maar het veld op gegaan.

Het is de bedoeling om huizen te vinden die wij op de lijst van Ray White kunnen zetten om marketing op uit te oefenen en vervolgens te verkopen. Dit is dus al best wel heftig werk voor een tweedejaars student. Maar goed wij zijn de beroerdste niet dus dat doen we even.

Het leven is zo anders hier maar geniet met volle teugen. Ik zal snel weer wat laten horen.. Voor nu is het weekend! Dus allemaal leuke dingen doen.

Dikke zonnige kus

1. Karen:
    21 november 2014
    Klinkt allemaal super zeg! Dus nu op zoek naar huizen, haha. Maar de foto's zien er goed uit zeg. Zwembadje erbij. Geniet er lekker van schat!
  2. Edy van Riel-Horst:
    21 november 2014
    Fijn weer wat nieuws van jullie te horen dat alles goed gaat en dat jullie genieten! En ja alles gaat daar pan plan hihihihi! Fijn weekend lieverds groetjes en liefs uit de koude kikkerland XXX