Korte update from here!

29 november 2014 - Bali, Indonesië

Goodmorning, selemat pagi, goedemorgen,

Zaterdagochtend bij het zwembad.. Weekend. Wat gaat de tijd hier snel, de werkweek is voorbij gevlogen, inmiddels al 3 listings en maandag waarschijnlijk nog 1. In jip en janneke taal: we hebben nu 1 villa, en 2 stukken land op onze naam staan.. Die we gaan proberen te verkopen! Gaat heel goed, onze collega's zeggen ook dat wij het heel goed doen. Team topper is weet in volle gang dus.

Elke dag is heerlijk, lekker werken, zwemmen en eten. Inmiddels is mijn haar lekker donker, gezien we donderdagavond zin hadden om iets impulsiefs te doen. Lekker bij de salon geweest en mijn haar laten verven terwijl Annie haar nagels super mooi heeft laten doen. Heerlijk dus.

Helaas liep dit weekend niet helemaal als gepland en is mijn grote vriendin behoorlijk ziek geworden. Hierdoor konden we niet naar Ubud, een andere keer is ook goed. Dus gister de hele dag een beetje dingen geregeld en verpleger gespeeld (uiteraard met alle liefde). Gelukkig krabbelt ze alweer op, en gaat het de goede kant op!

Dit was even een korte update.. Het gaat goed hier! Werk is heel leuk, en Annie wordt beter!

Dikke kus from Baliiiiiii

1. Annemiek:
    29 november 2014
    Geniet pop! Je bent een topper
  2. Edy van Riel-Horst:
    29 november 2014
    Hoi meissie, wat vervelend voor Annick gelukkig ben jij bij haar om haar te verzorgen je ben een topper! Wenst haar beterschap! En verder geniet van de dagen heel fijn weekend! Dikke knuffel en tot horens liefs van ons XXX
  3. Janet:
    29 november 2014
    Beterschap met Annick! Als ik jouw verhaal lees en ik kom net van buiten (boodschappen gehaald op de fiets), koude en ijzige wind, vannacht heeft het gevroren ....... dan ben ik heeeeel jaloers op je! Maak er wat moois van!