Update!

Hallo lieve lezers,

Daar zitten we dan lekker bij het zwembad waar overigens de wifi op z'n best is..
Wat kan je in een korte tijd veel meemaken. Na het eerste nachtje zijn we erop uitgetrokken op een scooter.. Eerst leek het best wel eng hoe het verkeer in elkaar zit maar gezien ik zo pro ben en ik een super gids achterop heb (Annick) ging het super goed. Het verkeer is echt wennen, links rijden en ipv auto's vooral scooters.. Maar zodra je het een beetje door hebt is het verkeerd echt super in te schatten en zijn mensen zo rustig en respectvol. Ik vind het dan ook niet gek dat hier nooit ongelukken gebeuren.

Op de scooter hebben we Jimbaran en Kuta gezien, super indrukwekkende plekken. Hele vreemde maar ergens vertrouwde geuren, en wat een winkels. Je hebt grote winkels, kleine winkels en restaurants in overvloed. Mensen zijn heel lief en hebben allemaal een lach op het gezicht, hier worden we echt vrolijk van. Bij elk tentje of winkeltje staan wel mensen die maar al te graag willen dat je hun o zo mooie spullen komt bekijken.

Vandaag hebben we weer een dagje op de plof gereden en hebben we een heuse beautydag gehad. Annie der nageltjes laten doen en ik een massage. Heel lekker allemaal maar wel vreemd, gelukkig no happy ending maar ja het was wel bijzonder. We hebben net heeeeerlijk gegeten aan het strand bij een heerlijk plekje met mooie lichtjes. Super!

Morgen nog een dagje vrij want onze stage begint woensdag omdat dat beter in het rooster past van onze stagebegeleider en omdat ze ons nog een dagje rust gunnen. No problem.

Zo dit was het dan weer, uiteraard binnenkort weer een nieuw verhaal. Het gaat super hier!

Kusjes mij

1. Lotte:
    Super lieverd!! X
  2. Edy van Riel-Horst:
    17 november 2014
    Hoi lieverd fijn te horen dat het goed met je gaat en dat je geniet van het land! Geniet van de vrije dagen en dan hard aan het werk! Liefs en een dikke kus
  3. Johan en Wennie:
    17 november 2014
    Fijn dat jullie goed aangekomen zijn en het fijn hebben. Maak er een mooie tijd van en vooral genieten. liefs van ons XXX