Bijna, bijna, bijna!!!

13 november 2014 - Aduard, Nederland

Na een week stuiteren en nerveus zijn, vertrek ik morgen eindelijk naar Bali. Nooit tevoren heb ik zo'n grote stap gezet in mijn leven.

Oké, ik zal even beginnen bij het begin..

Ik vertrek morgen richting Indonesië om drie maanden stage te lopen bij Ray White. Ray White is een Australisch vastgoed bedrijf. Voor mijn opleiding Vastgoed & Makelaardij moet ik drie maanden een oriënterende stage lopen binnen het vastgoed.

De opleiding heeft vanaf het begin al gestimuleerd om naar het buitenland te gaan, en nu ben ik de beroerdste niet dus ik heb braaf toegestemd. Samen met Annick ga ik dit grootse avontuur aan. Annick is klasgenoot en overigens een super vriendin, dus dat komt wel goed samen.

De afgelopen dagen waren druk en hectisch. Gelukkig heb ik nog allemaal lieve vrienden en familie gezien, en zit ik nu lekker op de bank met mijn pap, mam en broertje.

Al typend denk ik na of ik alles heb. Ik heb denk ik inmiddels mijn koffer al 5x in en uit gepakt, op dit gebied ben ik wel een beetje autistisch. Mijn toilettas moet zo en niet anders ingericht, anders word ik gek.

Ik zal de komende tijd een blog bij houden zoals jullie nu zien. Ik zal proberen zoveel mogelijk te schrijven. Ik hoop dat jullie het een beetje leuk en interessant vinden. Reacties zijn altijd meer dan welkom.

Tot de volgende keer,

Hele dikke kus mij

1. Janet:
    13 november 2014
    Veeeeeel plezier en vooral een leerzame periode toegwenst. Voorzichtig!
  2. Sietske:
    13 november 2014
    Zo trots op je! Heel veel plezier daar! Love uu
  3. Annemiek:
    14 november 2014
    Heel veel plezier liefje, en pas op jezelf asjeblieft!
  4. Lotte:
    14 november 2014
    Proud of you lieverd!! Have fun and be safe, love you!
  5. Edy van Riel-Horst:
    14 november 2014
    Lieverd heel veel plezier en succes in Bali, geniet van het land, cultuur, de mensen en het heerlijke eten! Wij zij trots op jou! Een goede vlucht en tot horens dikke kus en een knuffel van ons.